Garantie
Mocht een product binnen de garantietermijn een gebrek vertonen, neem dan contact met ons op. U krijgt dan van ons het adres om het product naartoe te sturen en dan weten wij dat het er aan komt. Nadat wij het gebrek ook hebben vastgesteld, repareren, of vervangen we het product zo snel mogelijk. Dit kan één tot vier weken duren. Gebruiksartikelen zoals soldeertin, soldeerpasta, batterijen en soldeerpunten zijn uitgesloten van garantie.
Retour
Consumenten mogen gekochte producten tot 14 dagen na aanschaf zonder reden aan ons retourneren. Als u een product wil retourneren dient u dit binnen 14 dagen aan ons te melden. U ontvangt dan van ons het adres waarnaar u het product mag retourneren op kosten en risico van de consument.
Producten mogen uit de verpakking worden gehaald, maar dienen ongebruikt, als nieuw, in een onbeschadigde verpakking (gelijk aan de originele verpakking) en compleet met alle toebehoren te worden geretourneerd. Als wij gebreken vaststellen of als het product niet binnen 14 dagen na aanmelding retour is gekomen dan zal niet de volledige aankoopwaarde gecrediteerd worden.
|
Stuur een e-mail naar met daarin uw bestelnummer en welk product/welke producten u terug wilt sturen. U ontvangt dan van ons de instructies voor het retourneren. Let op, u mag alleen producten retourneren als consument, binnen de bedenktermijn van 14 dagen en wanneer de producten nog ongebruikt, onbeschadigd en compleet zijn. |
|
In dat geval hebben we te maken met een zogeheten DOA (Dead on arrival). U kunt hier melding van maken door een e-mail te sturen naar met daarin meer details over wat er kapot/beschadigd is. Stuur evt. ook foto's/video's mee waarop het defect of de beschadiging goed zichtbaar is. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden.
In de meeste gevallen willen we het product graag retour ontvangen en sturen we u een retourlabel. We sturen u uiteraard ook z.s.m. een nieuw product op. |
|
Eleshop betaalt de retourkosten indien de retour een DOA (Dead on arrival) betreft, oftewel het product is defect/beschadigd aangekomen.
In alle andere gevallen zijn de retourkosten voor de klant. |
|
Indien het een kleine reparatie betreft die wij als Eleshop zelf kunnen uitvoeren, houd dan rekening met ongeveer één week omlooptijd. Echter, veruit de meeste reparaties worden uitgevoerd door de fabrikant. In dat geval dient u rekening te houden met meerdere weken omlooptijd. |
|
Dit verschilt per product, maar in de meeste gevallen heeft u één, twee of drie jaar garantie. Wilt u (vooraf) weten hoe lang de garantie is op een specifiek product? Neem dan even contact met ons op.
Let op: gebruiksartikelen zoals soldeertin, soldeerpasta, batterijen en soldeerpunten zijn uitgesloten van garantie. |
|
Ja, op Tweedekans producten heeft u dezelfde garantie als op splinternieuwe producten, tenzij anders vermeld op de productpagina. |
|
Zorg dat u het product in een stevige doos doet met voldoende beschermingsmateriaal. Stuur nooit het product terug in enkel en alleen de productverpakking, tenzij dat ook de manier is waarop u het product in eerste instantie heeft ontvangen. Zorg dat ergens op of in de doos duidelijk het referentienummer staat vermeld die u van ons heeft ontvangen n.a.v. mailcontact over de retourzending. |
|
U dient zelf de zending af te geven bij Eleshop, of bij een postpakketpunt bij u in de buurt. |